monsteraGratis verzending vanaf € 10.-

monsteraOp werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

monsteraGratis verzending vanaf € 10.-

monsteraOp werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

aaltje

Veelgestelde vragen

Verzending

Mijn pakketje is niet binnengekomen, wat nu?

Controleer de PostNL Track&Trace code die je in de bestelbevestiging per mail hebt ontvangen of kijk of de buren het pakket hebben ontvangen. Heb je het pakket binnen 3 werkdagen nog niet binnen? Stuur ons een mail naar info@insectheroes.nl met je naam en adres en wij helpen je graag verder.

De inhoud van het pakketje klopt niet of is niet volledig

Wat vervelend! Wij hebben waarschijnlijk een foutje gemaakt. Stuur ons een mail naar info@insectheroes.nl onder vermelding van je ordernummer en wij sturen je een nieuw pakket op.

Het pakketje is een dag later aangekomen. Leven de Insect Heroes nog?

Dit is geen probleem, de Insect Heroes kunnen dit prima overleven. Wel adviseren we altijd om de Insect Heroes gelijk uit te zetten bij aankomst, om optimaal resultaat te garanderen. Mocht je twijfelen over de kwaliteit van het product, stuur ons dan gerust een mail met foto en dan kijken we graag mee.

Kan ik de Insect Heroes retourneren?

Dit is helaas niet mogelijk aangezien het een levend product is. Overige, niet-levende producten kunnen binnen 14 dagen worden geretourneerd, mits ze in originele staat verkeren. Stuur een mail naar info@insectheroes.nl onder vermelding van je ordernummer en dan wordt de retourzending verder afgehandeld. De kosten van de retourzending zijn voor je eigen rekening.

Hoeveel verzendkosten worden er gerekend?

Bestellingen boven € 10,00 worden gratis bezorgd. Onder een ordergrootte van € 10,00 worden € 4,95 aan bezorgkosten in rekening gebracht.

Wat is de levertijd?

Wij verzenden naar Nederlandse adressen met PostNL. Als je voor 15:00 besteld is het pakket in 95% van de gevallen de volgende werkdag geleverd. Rond feestdagen kan de levering mogelijk 1-2 dagen vertraging oplopen.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Voor het wijzigen van een besteld product, adresgegevens of een annulering van een bestelling dien je zo snel mogelijk contact op te nemen via info@insectheroes.nl.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu?

Controleer eerst je spam e-mailbox. Nog steeds geen mail ontvangen, stuur dan een e-mail naar info@insectheroes.nl en wij sturen je alsnog een bestelbevestiging.

Kan ik mijn bestelling ook fysiek afhalen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?

Zolang een product in onze webshop staat en niet op uitverkocht staat, is het product beschikbaar. Zakelijke klanten kunnen een e-mail sturen naar info@insectheroes.nl bij bestellingen boven de 50 stuks.

Toepassing

Wanneer moet ik beginnen met behandelen?

Bij een plaag in de kamerplanten of hobbykas kan je het beste Insect Heroes preventief inzetten of zodra je de eerste plaaginsecten waarneemt. Een vergevorderde plaag is altijd lastiger te behandelen dan een lichte besmetting. Een ernstige besmetting behandelen is zeker mogelijk, maar dan zullen vaak meerdere herhaalbehandelingen nodig zijn. Bij een plaag buiten in de tuin is de behandelperiode afhandelijk van de temperatuur. Bekijk de desbetreffende plaagpagina voor meer informatie over de optimale toepassingsperiode.

Moet ik de Insect Heroes direct gebruiken? Kan ik ze niet bewaren?

Voor een maximale effectiviteit raden we aan om de Insect Heroes direct uit te zetten. Wil je het product toch bewaren, lees dan de bewaarinstructies in de gebruiksaanwijzing.

Moet ik de behandeling herhalen? En hoe vaak dan?

Vaak zal een herhalingsbehandeling nodig zijn. Dit geldt zowel voor natuurlijke bestrijders als voor andere (chemische) bestrijdingsmiddelen. Middelen pakken namelijk vaak maar een selectief stadium van de plaag aan. Als je een lichte besmetting hebt, zullen de Insect Heroes de plaag makkelijk de baas kunnen. Maar als je een flinke plaag hebt dan kunnen één of meerdere herhaalbehandelingen nodig zijn om de levenscyclus van een plaag te doorbreken.

Kan ik Insect Heroes gebruiken in combinatie met chemische bestrijdingsmiddelen?

Een gecombineerde toepassing met Insect Heroes en chemische bestrijdingsmiddelen (pesticiden) wordt niet aanbevolen. Wacht altijd enkele weken met het uitzetten van Insect Heroes na het behandelen van de planten met chemische middelen. Pas op! 'natuurlijke' anti-insectensprays en oliën zijn ook schadelijk voor Insect Heroes.

Effectiviteit

Wanneer kan ik resultaat verwachten?

Dit is specifiek per product en plaag. Lees meer over de effectiviteit van onze producten op de desbetreffende productpagina. Over het algemeen kan er na 1 tot 2 weken een vermindering van plaaginsecten worden verwacht.

Hoe lang overleven de Insect Heroes?

Lees meer informatie over de houdbaarheid op de desbetreffende productpagina.

Wat moet ik doen als ik geen effect zie?

Verhoog de dosering Insect Heroes. Knip ernstig aangetaste delen van de plant weg terwijl je wacht op je bestelling.

Hoe zie ik of de Insect Heroes gewerkt hebben?

Bekijk een paar uur na uitzet de Insect Heroes met de handige Loupe. Na 1-2 weken, afhankelijk van de plaag en product, zou je een vermindering van de plaag kunnen waarnemen.

Veiligheid

Zijn Insect Heroes schadelijk voor mensen, mijn planten of mijn huisdieren?

Alle insecten en mijten die wij verkopen zijn bij juiste toepassing onschadelijk voor mensen, planten of huisdieren. Na opruimen van de plaag zullen ze vanzelf uit uw planten verdwijnen, door gebrek aan voedsel.

Zijn Insect Heroes schadelijk voor het milieu als ze ontsnappen?

Alle insecten en mijten die wij verkopen zijn toegestaan in Nederland. Wij verkopen inheemse soorten die in Nederland algemeen voorkomen óf exoten die zich niet in Nederland permanent kunnen vestigen. Hierdoor kunnen onze Insect Heroes geen nieuwe plaag vormen.

Heb ik last van de Insect Heroes als ik ze in mijn kamerplanten uitzet?

De meeste van onze producten zijn zó klein, dat je er amper last van zult hebben! Na opruimen van de plaag zullen de Insect Heroes vanzelf uit de kamerplanten verdwijnen, door gebrek aan voedsel.

Neem contact
met ons op

De superhelden van onze klantenservice staan voor jou klaar!

Adresgegevens
Bestico Consumer Goods B.V.
Veilingweg 6
2651 BE Berkel en Rodenrijs
KvK: 81708920
BTW-nummer: NL862190046B01

Bekijk de zakelijke pagina voor partnerprogramma's en interessante kortingen.

{formbuilder:NjU2MDE=}